سفیر عراق در ایران گفت: در جلسه‌ای که در تهران برگزار شد، مقرر شد علاوه بر چهار دفتر کنسولگری دائم عراق در ایران، ۱۲ دفتر کنسولگری در ایران ایجاد شود
کد خبر: ۳۰۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 10 October 2016
 راجح صابر عبود الموسوی در نشستی با اسماعیل زمانی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره  این سازمان، اظهار کرد: باید شبانه‌روز تلاش کنیم تا در ایام اربعین موفقیت لازم را کسب کنیم و برای هر کس که درخواست ویزا کرد، روادید صادر کرده و میزان رضایت‌مندی را به حداکثر برسانیم.

عبود الموسوی عنوان کرد: انتظار می‌رود تعداد زائران در سال جاری بسیار بیشتر از سال قبل باشد و در جلسه‌ای که در تهران برگزار شد، مقرر شد علاوه بر چهار دفتر کنسولگری دائم عراق در ایران، ۱۲ دفتر کنسولگری در ایران ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: این رویداد، یک نعمت الهی است، که ایران بتواند از تحریم‌ها یک فرصت بسازد و تبدیل به یک قدرت بزرگ در دنیا شود، ایران در مذاکرات پیروز شد و توانست به بخشی از حقوق خود دست یابد.

الموسوی بابیان اینکه اگر مردم عراق، مرجعیت و کمک‌های ایران در کنار عراق نبود امروز شاهد وجود عراق نبودیم، اعلام کرد: همچنین آن‌ها می‌دانند وجود ایران در منطقه، از چه اهمیت بالایی برخوردار است و برای همین به مقابله با این قدرت بزرگ برخواسته‌اند.

سفیر عراق در ایران در سفر به منطقه آزاد اروند، گفت: اتحاد و همدلی امروز برادران مسلمان و شیعی ما در ایران است که توانسته است منشاء خیر و برکت برای کشور ما باشد.

عبود الموسوی در پایان بیان کرد: من از سازمان منطقه آزاد اروند و در رأس آن، جناب آقای اسماعیل زمانی، مدیر عامل آن، تشکر و سپاس گذاری می کنیم که همواره در راه ارتباط و همکاری های مشترک میان دو منطقه همسایه، اروند و بصره، تلاش ها و کوشش های فراوادنی را انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار