عملیات ساخت برج تجاری تفریحی طاووس در ساحل رودخانه دز با ورود 137 تریلر حامل میلگرد به ارزش 50 میلیارد ریال از روز یکشنبه وارد گام اجرایی شد
کد خبر: ۳۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 10 October 2016
 محمدرضا کرمی نژاد  افزود:مجتمع طاووس یک پروژه خدماتی رفاهی گردشگری است که در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع در پائین دست بوستان ساحلی علی کله ساخته می شود   و قرارداد این طرح از سال 90 بین شهرداری و شرکت بزرگ طاووس بسته شد ولی به دلیل اختلاف بین 2 شریک پروژه در سال 92 تعطیل شد.   ورود 137 تریلر حامل میلگرد برای ساخت برج تجاری تفریحی طاووس دزفول

وی اظهار کرد:با پیگیری انجام شده و حمایت صورت گرفته شرکت برنده طرح موفق به اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی ،دارایی با امضای شخص وزیر شد و قابلیت انتقال 300 میلیون دلار ارز از کشور ونزوئلا برای آغاز ساخت این مجموعه را پیدا کرد.

کرمی نژاد افزود:در حال حاضر بخشی از پول واریز شده و وزارت اقتصاد و دارایی از شرکت خواسته ظرف 6 ماه آینده کل پول قرارداد را وارد کشور کند .

وی گفت:خاکبرداری این پروژه از سه هفته پیش آغاز شده و اکنون 23 متر خاکبرداری انجام شده است ضمن اینکه طبق گفته پیمانکار در حال حاضر یکهزار نفر در این طرح مشغول کار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار