مدیرکل بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و انرژی با حضور در شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ،از تلاش ، حضور و نقش شرکت در اطفاع حریق حادثه پتروشیمی ماهشهر ، تقدیر کرد
کد خبر: ۳۰۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 10 October 2016
 دکتر یاراحمدی ، ضمن تقدیر ویژه و ابلاغ تشکر مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت از مهندس اخلاق محمدیان رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان  برای حضور و تصمیم گیری به موقع برای اطفاع حریق حادثه پتروشمی ماهشهر گفت : اینجانب همیشه از ایشان به عنوان سردار hsee یاد میکنم.

در متن این لوح تقدیر آمده است: 

 

جناب آقای مهندس اخلاق محمدیان اعتلای ایمنی و اعتقاد جدی به الزامات و موازین پیشگیرانه از ضروریات انکار ناپذیر نظام یکپاارچه مدیرریت بهداشت ، محیط زیست و انرژی (HSEE- IMS) در بخش صنعت می باشد .

بی شک این امر در گرو همت والای خدمتگذاران و اندیشه سازانی است که میان موفقیت های فردی و توفیقات سازمانی پلی استوار بسته اند و آنجائیکه اندیشه های پاک و خالص با کوشش گره می خورند ، خلق حماسه های جاودان ظاهر می گردند .

بدینوسیله از تصمیم و عملکرد به موقع و شایان تحسین جنابعالی درمدیریت و اعزام اکیپ های آتشنشانی به عملیات اطفاء حریق پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه ماهشهر که بیانگر سطح بالای آمادگی دستگاه تحت مدیریت شما می باشد ، تقدیر و از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون شما را خواستاریم.

رسول یاراحمدی – مدیرکل دفتر امور بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و انرژی در حاشیه این مراسم ، مانور اطفاع حریق در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز با حضور دکتر یاراحمدی مدیرکل بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و انرژی برگزار شد.

وی همچنین از تجهیزات آتش نشانی و تصفیه خانه این شهرک نیز بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار