جلسه پیگیری حل مشکلات مجوز زیست محیطی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز و طرح توسعه شهرک صنعتی شماره 1 اندیمشک ( شهید غفوریان) با حضور شریعتی استاندار ولاهیجان زاده مدیر کل محیط زیست خوزستان در محل دفتر معاون رئیس جمهور برگزار شد
کد خبر: ۳۰۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 10 October 2016
دکتر شریعتی با تاکید بر رفع و حل مسائل زیست محیطی در شهرکهای صنعتی شماره 5 اهواز و شماره 1 اندیمشک گفت : رعایت موارد و اصول محیط زیست  بویژه در حوزه صنعت بسیار مهم است.

استاندار در ادامه افزود ، خوزستان ظرفیت هایی بالایی در بخش های مختلف تولیدی وصنعتی دارد ، اما در این مسیر باید به نکات محیط زیست که برای حفظ سلامت مردم است ،دقت ویژه داشت.

شریعتی همچنین ، بر لزوم حل مشکلات مجوزهای زیست محیطی شهرکها ، با توجه به اقدامات انجام شده تاکید کرد و با توجه به شرایط استان ، خواستار حمایت لازم در این زمینه شد.

 

در این جلسه اخلاق محمدیان گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد ، تا زمان اخذ و تائیدیه شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی شهرسازی ، به متراژ 30 هکتار و تا رده 3 به متقاضیان در این شهرکها واگذاری صورت پذیرد .

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان درادامه افزود ، در این جلسه ضمن بیان مشکلات تامین زمین برای شهرکها ، با توجه به وجودموانع موجود و رعایت حریم سکونتگاه ها تالاب و مراکز نظامی ، شبکه های فشار قوی برق و خطوط انتقال نفت ، توضیحاتی به معاون رئیس جمهور ارائه شد.

محمدیان اذعان داشت ، در این جلسه در خصوص چگونگی شکل گیری شهرکها و نواحی صنعتی
و تقاظای سرمایه گذاری و نوع تقاضا جهت احداث صنایع توضیحات لازم ارائه شد.

 

لازم به ذکر است در این جلسه مشاورین خانم دکتر ابتکار ، مدیر کل دفتر ارزیابی حفاظت محیط
زیست کشور و مدیرکل سازمان محیط زیست استان حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار