مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در خصوص عیدی های آخر سال بازنشستگان، گفت: عیدی بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است که در صورت ابلاغ بلافاصله عیدی ها واریز می شود.
کد خبر: ۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ 07 February 2015

به گزارش خبرنگار شبستان،عبدالکریم نباتی، مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس امروز (18بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهار کاروان عتبات عالیات ویژه مستمری بگیران در نظر گرفته ایم، گفت: هر کاروان به تعداد 37 نفر به عتبات عالیات عزام می شوند و همچنین نیز کاروان های سیاحتی و زیارتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در فارس 695 هزار نفر هستند، افزود: 2 میلیون و 58 هزار نفر تحت پوشش این سازمان در فارس هستند که از این تعداد 108 هزار نفر مستمری بگیر هستند.

نباتی با یادآوری این مطلب که در بحث مستمری بگیران در بلند مدت میزان یک هزار و 80 میلیارد ريال و در بخش کوتاه مدت 53 میلیارد ريال هزینه ماهانه برای ما دارد، یادآور شد: در بحث بیمه بیکاری 67 میلیارد ريال هزینه ماهانه در بر می گیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری را 9 هزار و 400 نفر خواند که نسبت به تعداد کشوری کاهش نشان می دهد، تاکید کرد: تا پایان سال 92 میزان یک هزار و 820 میلیارد ريال از کارفرمایان طلبکار هستیم که 22 درصد این طلب بهITIو آزمایش برمی گردد که شرکت آزمایش 120 میلیارد ريال و شرکت ITI نیز 290 میلیارد ريال بدهی دارند.

وی در خصوص عیدی های آخر سال نیز گفت: عیدی بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است که در صورت ابلاغ بلافاصله عیدی ها واریز می شود.

نباتی با تاکید بر اینکه کسانی که می خواهند حق بیمه سربازی خود را ارائه کنند می توانند تا پایان سال 93 حق بیمه خود را ثبت کنند که با نرخ 93 محاسبه شود، افزود: این نرخ قابل تقسیط به میزان 12 ماهه است که اگر تا پایان سال ثبت نشود با نرخ سال جدید محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار