در نیمه نخست سال محقق شد
مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل 41 حلقه چاه های نفت و گاز از سوی این مدیریت در نیمه نخست امسال خبر داد
کد خبر: ۳۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 21 November 2016
غلامرضا آل محمود در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این تعداد چاه پنج حلقه توسعه ای/ توصیفی و 36 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

 وی افزود: از چاه های حفر شده 39 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دو حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره تکمیل و تحویل کارفرما شد.

 آل محمود با بیان اینکه این مدیریت 19 دستگاه حفاری سبک و سنگین در اختیار دارد، اظهار کرد: با تلاش مستمر کارکنان در این بخش در مدت پیش گفته حفاری 9 حلقه چاه در مجموع 62 روز جلوتر از مدت تعیین شده از سوی شرکت های متقاضی به اتمام رسید.

 مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران گفت: از 19 دکل حفاری این مدیریت از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه 15 دکل بر روی چاه های تعمیری و چهار دستگاه در ارتباط با چاه های توسعه ای / توصیفی بکارگیری شد و  در مجموع بوسیله این ناوگان 29 هزار و 530 متر حفاری صورت گرفت.

 وی همچنین توجه به امر آموزش کارکنان در این مدیریت را یادآور و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت، در نیمه اول سال جاری 99 دوره آموزش عمومی و تخصصی برای 887 نفر از کارکنان برگزار شد که میانگین آموزش  29.4 نفر ساعت به ثبت رسید در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 15.4 بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار