شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی مطرح شد:
استان خوزستان به زودی در جشنواره سراسری رادیویی و تلوزیونی میزبان هنرمندان مطرح کشور میشود
کد خبر: ۳۳۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 23 November 2016
پنجاه و هشتمین جلسه شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیران عامل و نمایندگان شرکتهای مستقر در این منطقه تشکیل شد.

در این جلسه که میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شده بود، اعضا در خصوص موضوعات از پیش تعیین شده شورا که توسط شرکت عملیات غیر صنعتی تنظیم میشود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه ی پنجاه و هشتم این شورا شاهد حضور میهمانانی از مرکز استان بود؛ برگزاری جشنواره رادیویی و تلوزیونی سراسری در استان خوزستان و برگزاری هفته ی فرهنگی، اقتصادی استان خوزستان در برج میلاد تهران دو برنامه ای بودند که عماد، نماینده ی استاندار و رحیمی، رئیس صدا و سیمای مرکز خوزستان برای تشریح ابعاد و جلب مشارکت پتروشیمی ها برای حضور در آنها به تالار آفرینش آمده بودند.

متولی جشنواره رادیویی و تلوزیونی سراسری صدا و سیمای مرکز استان خوزستان است که هر ساله در استانهای مختلف کشور برگزار میشود و طی آن قرار است هنرمندان مطرح کشور، ضمن حضور در استان خوزستان، ظرفیتها و توانمندیهای خوزستان با به معرض نمایش گذارند.

روال معمول جلسات این شورا به گونه ایست که موضوعات، حول محورهای مسئولیت اجتماعی شرکتها، موارد ارجاعی از شهرستان و استان و مسائل مبتلا به و مشترک خارج صنعتی این شرکتها برگزار میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار