پروژه ایجاد شبکه و انشعابات فاضلاب در منطقه ملاشیه اخیرا با پیگیری استاندار خوزستان مبنی بر تامین اعتبارات آن آغاز به کار نمود
کد خبر: ۳۳۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 24 November 2016
 پروژه ایجاد شبکه و انشعابات فاضلاب در منطقه ملاشیه اخیرا با پیگیری استاندار خوزستان مبنی بر تامین اعتبارات آن آغاز به کار نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با حضور در محل پروژه یادشده از روند اجرایی آن ابراز رضایت نمود  و گفت: عنایت استاندار خوزستان به طرح ها و پروژه های این شرکت به خصوص در مناطق محروم کلانشهر اهواز جای امیدواری دارد.

غلامرضا براتی افزود: بنا بر طرح ارائه شده توسط این شرکت در راستای ایجاد شبکه فاضلاب در ملاشیه ، اجرای این عملیات در دو حوزه A و B و در حوزه A به دو محدوده ۱و۲ تقسیم شده است.

براتی تصریح کرد: در عملیات محدوده یک از حوزه A که از ابتدای مهرماه سال جاری شروع گردید تاکنون در مجموع ۳۸۲ متر لوله گذاری در اقطار ۴۰۰و۳۱۵ میلی متر( پلی اتیلن) صورت پذیرفته است.

وی همچنین گفت: در این محدوده تاکنون ۱۶ حلقه آدم رو نیز احداث گردیده است.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز وضعیت پروژه مذکور در محدوده دو از همین حوزه را اینگونه اعلام نمود: در این محدوده ۸۹۷ متر لوله گذاری مشابه لوله های محدوده یک انجام و ۳۷ حلقه آدم رو نیز احداث شد.

وی در پایان خبر داد: در حال حاضر در حوزه B پروژه مذکور،۱۷۰۲ متر لوله گذاری(۴۰۰و۳۱۵ میلی متر از جنس پلی اتیلن) صورت گرفته و تعداد آدم روها در این حوزه نیز ۷۴ حلقه اعلام گردیده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت آبفا اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار