از سوی صندوق حمایت از کارکنان ملی حفاری انجام شد
دبیر صندوق حمایت از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از پرداخت پنج میلیارد و 27 میلیون ریال کمک های مالی بلاعوض به تعدادی از خانواده های کارکنان درگذشته و از کار افتاده و سازمان های حمایتی خبر داد
کد خبر: ۳۳۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 05 December 2016
 منوچهر خورشید در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این مبلغ دو میلیارد و 77 میلیون ریال به خانواده های همکاران در گذشته پرداخت شده است. 

وی افزود: اختصاص 99 میلیون ریال به کارکنان حادثه دیده و 851 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از دیگر اقدامات این صندوق است که از محل کمک های همکاران شاغل رسمی تامین و پرداخت شد. 

خورشید با اشاره به عضویت دو هزار و 450 نفر از کارکنان رسمی در این صندوق اظهار کرد: اعطای هدیه به مبلغ دو میلیارد ریال به 941 نفر از همکاران بازنشسته عضو صندوق بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته است. 

دبیر صندوق حمایت از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: این صندوق از ابتدای سال 1376 با هدف ایجاد مجموعه ای از همکاران برای جمع آوری کمک های مالی بلاعوض به اعضاء و خانواده های کارکنان فوت شده و حادثه دیده، مدد جویان تحت پوشش سازمان های حمایتی و تجلیل از کارکنان بازنشسته ایجاد و به صورت هیئت امنایی متشکل از مدیران و مسئولان شرکت اداره می شود. 

منبع: تابناک
برچسب ها: منوچهر خورشید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار