از سوی مدیریت HSE و فوریت های پزشکی شرکت
از سوی مدیریت HSE و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران واحد طب کار سیار ویژه مناطق عملیاتی راه اندازی و آماده ارائه خدمات به کارکنان شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 17 January 2017
کارشناس ارشد بهداشت این مدیریت در این باره گفت: برنامه ریزی برای راه اندازی این واحد با هدف رفاه حال و تسهیل در امر معاینات دوره ای کارکنان در دستور کار قرار گرفت و به اجرا در آمد.

عبدالهادی صیاحی افزود: معاینات طب کار یا صنعتی از الزامات  قانون کار می باشد که با هدف پیشگیری از بیماری های شغلی و تکمیل پرونده پزشکی کارکنان به صورت دوره ای انجام می شود.

وی اظهار کرد: واحد سیار طب کار هم اکنون در کارگاه پشتیبانی عملیات حفاری شرکت مستقر و با برخورداری از تیم پزشکی شامل پزشک متخصص طب کار،  عمومی، دندانپزشک و کادر  مجرب پیراپزشکی اقدام به ارائه خدمات به نیروهای شاغل اعم از قراردادی و پیمانکاری می پردازد.

صیاحی گفت: از جمله این معاینات آزمایش های روتین پزشکی از جمله خون برای بررسی فاکتورهای سلامت، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، تست ریه، تهیه نوار قلب، بررسی سلامت دندان ها  و ارائه مشاوره تغذیه می باشد.

مسئول راه اندازی واحد سیار طب کار شرکت افزود: این واحد براساس جدول زمان بندی به موقعیت های عملیاتی شرکت در اقصی نقاط کشور اعزام و ارائه خدمات خواهد کرد.

وی اظهار کرد: راه اندازی این واحد علاوه بر آسان سازی معاینات طب کار و جلوگیری از اتلاف وقت همکاران، از نظر  کاهش هزینه ها نیز با اهمیت است زیرا هزینه مترتب برای هر یک از کارکنان از محل کار به بیمارستان نفت یا مراکز درمانی شرکت به نصف کاهش می یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار