هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان در حالی فردا برگزار می‌شود که دیدار دو تیم مدعی صدرنشین سرنوشت قهرمان لیگ را زودتر از موعد مشخص خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 08 February 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:هفته سیزدهم از رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان در حالی فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه دنبال می شود که دو تیم صدرنشین لیگ یعنی تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان به مصاف هم می روند.

شهید چمران لارستان در صورت برد یا تساوی یک هفته زودتر از پایان لیگ عنوان قهرمانی را برای خود مسجل خواهد کرد. تیم تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ هم در صورت پیروزی با اختلاف گل زیاد می تواند به تکرار عنوان قهرمانی فکر کند.

در دیگر دیدار این هفته ذوب آهن اصفهان تیم سوم جدول برای تثبیت عنوان خود میزبان تیم قعر جدولی هیات البرز خواهد بود. هیات هندبال البرز که تنها یک پیروزی و یک تساوی را در کارنامه این دوره لیگ خود دارد شانسی برای صعود در هفته های پایانی نداشته و با این شرایطش سقوطش به رقابتهای دسته یک قطعی است.

در آخرین دیدار این هفته تیم شهرداری بم تیم ته جدول لیگ میزبان تیم هدف پویان جوان قم است. برد تیم شهرداری در این هفته نیز نمی تواند کمکی برای باقی ماندن این تیم در لیگ برتر کند. تیم فولاد مبارکه سپاهان که در هفته دوازدهم لیگ با اعلام باشگاهش مبنی بر اعتراض به داوری های صورت گرفته در لیگ حاضر نبود این هفته قرعه استراحت دارد.

برنامه بازیهای این هفته به این شرح است

* ذوب آهن اصفهان – هیات البرز
* شهرداری بم – هدف پویان جوان قم
* تاسیسات دریایی تهران - شهید چمران لارستان

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم

۱- شهید چمران لارستان با ۲۰ امتیاز

۲- تاسیسات دریایی تهران با ۱۸ امتیاز

۳- ذوب آهن اصفهان با ۷ امتیاز

۴- هدف پویان جوان قم با ۷ امتیاز

۵- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۶ امتیاز

۶- هیات البرز با ۳ امتیاز

۷- شهرداری بم با ۲ امتیاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار