در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و ارتقاء توانمندی‌ ورزشکاران و مربیان، مرکز فیزیوتراپی تخصصی هیئت پزشکی ورزشی استان فارس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 09 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس عصر امروز در آیین گشایش مرکز تخصصی فیزیوتراپی اظهار داشت: در حال حاضر 3 میلیارد ریال میلیون تجهیزات در این مرکز استقرار یافته و 2 میلیارد ریال تجهیزات جدید نیز به این مرکز اضافه خواهد شد.

دکتر حیدر صفرپور افزود: بنا داریم در 6 ماه آتی با همکاری فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان فارس، زمینه توسعه این مرکز و بهبود دسترسی آن برای متقاضیان را فراهم سازیم.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی یادآور شد: شیراز قطب پزشکی کشور بوده و همچنین در ورزش جایگاه خوبی دارد و با بهبود خدمات پزشکی ورزشی، در هر دو بخش رشد این شهر را شاهد خواهیم بود.

صفرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای دوره‌های آموزشی ایفمارک(خدمات مرکز پزشکی فیفا ) در این استان بنابر تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک، بیان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تبادل علمی و آموزشی و توسعه نگاه علمی به فعالیت های ورزشی منعقد شده و پیگیر راه‌اندازی نمایندگی ایفمارک در فارس نیز هستیم.

دکتر زهره هراتی رئیس ایفمارک ایران نیز تفاهم‌نامه با هیئت پزشکی ورزشی فارس را در راستای خدمات آموزشی، تحقیقاتی و سلامت و تدوین استانداردهای حرفه‌ای دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار