طرح احداث جاده ساحلی اهواز - ملاثانی شامل 48 کیلومتر و با اعتبار 80 میلیارد تومان اجرا می شود
کد خبر: ۳۷۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 14 February 2017
 دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه شنبه در نشست بررسی این پروژه در سرسرای استانداری تصریح کرد: طرح احداث جاده ساحلی اهواز - ملاثانی شامل 48 کیلومتر و با اعتبار 80 میلیارد تومان اجرا می شود.

استاندار خوزستان افزود: این پروژه از جمله طرح هایی اقتصاد مقاومتی است که هم اشتغالزاست و هم زمانی که به سرانجام رسید از نظر پدافند غیر عامل برای اهواز ٬ ویس ٬ شیبان و ملاثانی کاملا موثر خواهد بود.

شریعتی عنوان کرد: رودخانه کارون میتواند منبع درآمد خوبی برای ساکنین حاشیه آن از نظر جاذبه های گردشگری باشد اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از این فرصت استفاده لازم نمی بریم و امیدواریم پس از بهره برداری از این طرح و با ورود مسافران به اهواز رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز برای اهالی منطقه فراهم شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مدت اجرای پروژه ادامه جاده ساحلی به سمت ملاثانی دو سال است و مطالعات علمی و کارشناسی آن در حوزه اهواز انجام شده است و آمادگی شروع عملیات اجرائی را دارد و در حوزه ویس ٬ شیبان و ملاثانی هم بزودی مطالعات آن انجام می شود و در این زمینه هم تاکید نمودم که مطالعات جامع باشد و مسائل گردشگری و احداث پارک و شهربازی هم در آن پیش بینی شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار