بزرگترین مانور عملیاتی شستشوی آثار ریزگردها بر شبکه ی برق خوزستان در حال اجراست
کد خبر: ۳۸۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 22 February 2017
مدیر عامل شرکت توانیر   گفت : این  برنامه  با بسیج گروههای عملیاتی شرکت برق منطقه ای خوزستان و دیگر شرکتهای تابع  وزارت نیرو از سراسر کشور و با هدف  مقابله با آثار ریزگردها بر شبکه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

 آرش کردی  افزود : با  توجه به اهمیت حفظ و افزایش پایداری شبکه، تامین برق مطمئن و پایدار و پیشگیری از وقوع و یا تکرار بحران بی برقی در استان، 37 گروه عملیاتی و تعمیراتی از خوزستان ودیگر استانهای سراسر کشور شامل اصفهان ، تهران ، آذربایجان ، مازندران ، فارس ، هرمزگان ، لرستان، کرمانشاه ، ایلام ، سیستان و بلوچستان با بسیج تمامی امکانات به طور شبانه روزی در حال رفع پیامدهای ناشی از شرایط بی سابقه آب وهوایی بر شبکه انتقال وفوق توزیع خوزستان و شستشوی تجهیزات این شبکه هستند.

وی همچنین در اهواز  درجلسه ای که  در باره بررسی شیوه های مختلف افزایش پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان با استفاده از روشهای مختلف شستشو و پاکسازی ، تعویض تجهیزات شبکه برق ازجمله مقره ها و نیز استفاده از RTV   و باحضور مدیرعامل ومسوولان فنی شرکت برق منطقه ای خوزستان  وشرکتهای توزیع برق خوزستان واهواز، تشکیل شده بود شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر سپس  به بازدید از روند اجرایی بزرگترین مانور عملیاتی مقابله با  آثار ریزگردها و میزان پیشرفت کارها در جریان آخرین کارهای انجام شده قرار گرفت و در این زمینه دستورهای لازم را  صادر کرد.

در جریان وقوع گرد و خاک بالای 66 درصدی  و رطوبت بالا  بهمن ماه امسال  موجب اختلال در سیستم شبکه برق خوزستان و خارج شدن پنج نیروگاه در خوزستان و متعاقب آن خاموشی گسترده برق در بیشتر شهرهای استان شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آرش کردی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار