در نشستی با حضور استاندار خوزستان؛
‎بر اساس توافق صورت گرفته، اصلاح قسمت‌هایی از سیستم شبکه آبرسانی آبادان و خرمشهر به سازمان آب و برق خوزستان واگذار شد
کد خبر: ۳۹۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 09 March 2017
دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه بررسی مشکلات شبکه‌های آب و فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، اروند و چوئبده که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد،

 اظهار کرد: بر اساس توافقنامه‌ای که میان سازمان آب و برق خوزستان و منطقه آزاد اروند صورت گرفت، قرار بر این شد که اصلاح قسمت‌هایی از سیستم شبکه آبرسانی آبادان و خرمشهر که شرکت آب و فاضلاب استان مانع آن بود، انجام شود و دستگاه مجری در این زمینه نیز به جای شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان باشد. 
 
‎وی افزود: سازمان منطقه آزاد نیز موظف است پول کار را به حساب سازمان آب و برق استان واریز کند تا کار به نسبت 50، 50 انجام شود. در نهایت کار به گونه‌ای پیش رود که آب و فاضلاب خوزستان بهره‌بردار سیستم انجام شده باشد.
 
 ‎شریعتی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به دلیل اختلافات یک سال زمین مانده بود، گفت: بنده دو هفته پیش متوجه این موضوع شدم و سریعا تصمیم به تشکیل جلسه در این خصوص گرفتم که خوشبختانه موضوع در جلسه امروز طرح شد.
 
استاندارخوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان موظف است پیمانکار انجام کار را ظرف یک هفته معرفی کند و پیمانکار نیز باید هفته آینده، کار خود را آغاز کند. ضمن اینکه هیچکس نیز حق نخواهد داشت که مانع پیشروی کار شود و من از همین جا به فرماندار این اختیار را می‌دهم که با شدت با موانع کار برخورد و دستگاه‌هایی را که در کار ممانعت به عمل می‌آورند را به دستگاه‌های انتظامی معرفی کند. من نیز اصلاً این اجازه را نمی‌دهم که کار ذره‌ای متوقف شود.
 
 ‎وی خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی اینکه شبکه آبرسانی چه مناطقی باید انجام شود و اینکه آب غدیر در تمام مناطق آبادان به عدالت توزیع شود نیز در کمیته‌ای میان آب و فاضلاب خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان بررسی می‌شودو طی مشورت‌هایی که صورت خواهد گرفت، مشخص خواهد شد کدام مناطق در اولویت آبرسانی قرار می‌گیرند. 

منبع: تابناک
برچسب ها: سیستم آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار