در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تحقق یافت
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 193 حلقه چاه های نفت و گاز در سال 95 (سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، با کاربست دکل های این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد
کد خبر: ۳۹۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 26 March 2017
 حمید رضا خوشایند با تبریک سال جدید، گفت: تکمیل این تعداد چاه در مقایسه با سال 94، سیزده حلقه و در قیاس با سال قبل از آن 33 حلقه افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از شمار چاه های تکمیل شده در این مدت، سه حلقه اکتشافی و 65 حلقه توسعه ای توصیفی بوده است، افزود: همچنین در این دوره 125 حلقه چاه های تعمیری، تکمیل و در مدار تولید قرار گرفت.

خوشایند اظهار کرد: از مجموع این چاه ها، 117 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 49 حلقه در حوزه فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت، پنج حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، 11 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و 9 حلقه در قالب پروژه ای تکمیل شده است.     

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری متراژ حفاری در سال گذشته را افزون بر 293 هزار و 605 متر عنوان کرد و گفت: در مدت پیش گفته حفاری و تکمیل 50 حلقه چاه 742 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی شرکت های کارفرما به اتمام رسید که از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه و ترخیص دکل ارزش   اقتصادی بالایی دارد.

وی با اشاره به فعالیت مستمر ناوگان حفاری شرکت در سال 95، افزود: در این سال یک دستگاه حفاری سنگین خشکی جدید به ناوگان شرکت اضافه و در همین حال پنج دکل نیز برای تعمیرات دوره ای به سایت بازسازی انتقال داده شد.

وی افزود: در زمان حاضر 37 دستگاه حفاری شرکت در بخش حفر چاه های توسعه ای توصیفی، دو دکل در حفاری چاه های اکتشافی و 29 حلقه در بخش چاه های تعمیری در مدار عملیات قرار دارند و شش دکل در حال بازسازی و آماده شدن برای عملیات قرار دارند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار