مديرعامل بانک شهر از افزايش چشمگير ميزان تراکنش‌هاي پايانه‌هاي فروش اين بانک خبر داد.دکتر حسين محمدپورزرندي با اشاره به رشد چشمگير ميزان تراکنش‌هاي بانک شهر از طريق پايانه‌هاي فروش اين بانک، اظهار کرد: در سال گذشته 19هزار و 360پايانه در کل کشور فعال بوده است که به لحاظ تعداد به نسبت سال92 به ميزان 37درصد، رشد داشته است.
کد خبر: ۴۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 08 June 2015
وي افزود: سال93 ميزان جذب منابع پايانه‌هاي فروش بانک شهر به نسبت سال قبل به ميزان 203درصد رشد داشته است، اين در حالي‌است که مبلغ کل جذب منابع پايانه‌هاي شاپرکي در سال93 به نسبت سال92، افزايش 41درصدي داشته است.
پورزرندي با اشاره به روند تراکنش و جذب منابع پايانه‌هاي فروش بانک شهر در سال‌93 تصريح کرد: مبلغ کل تراکنش اسفندماه سال گذشته با افزايش 60درصدي به نسبت بهمن ماه همان سال، بيش از 8هزار ميليارد ريال رشد يافته و ميانگين تراکنش هر پايانه نيز به بيش از 430ميليون ريال افزايش يافته است.
مديرعامل بانک شهر در ادامه در خصوص ميانگين تراکنش ماهيانه پايانه‌هاي فروش اظهار کرد: اسفندماه سال‌92‌، ميانگين تعداد تراکنش‌ها روي هر پايانه، 84مورد بوده است که در همين ماه در سال گذشته به 141مورد افزايش يافته است و اين در حالي‌ است که ميانگين تعداد تراکنش شاپرک در اسفندماه سال93، به ميزان 164مورد بوده است.
وي با اشاره به تنوع گروه پذيرندگي پايانه‌هاي فروش تصريح کرد: در زمينه جذب منابع مالي در اسفندماه سال گذشته، پايانه‌هاي شهرداري و فروشگاه‌هاي شهروند تاثير بسزايي در جذب منابع داشته‌اند‌.
پورزرندي با بيان اين‌ که در سال جاري، راهبرد افزايش پايانه‌ها مورد توجه قرار دارد، افزود: در روند جذب منابع از پايانه‌هاي شهرداري‌ها در سال گذشته، شهرداري شيراز بالاترين رتبه را به خود اختصاص داده است و همچنين جذب منابع در فروشگاه‌هاي شهروند نيز با روند صعودي در اسفند ماه، رکورد جذب منابع بيش از 390ميليارد ريال محقق شده است.به گفته وي، اين مبلغ نسبت به اسفند سال گذشته، 225درصد افزايش و نسبت به بهمن ماه همين سال، رشدي 35درصدي داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار