فرماندار شهرستان شیراز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت چهار طرح عمرانی و کشاورزی در بخش ارژن به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 30 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالیشوندی  در حاشیه بازدید و بهره‌برداری از طرح عمرانی و کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روکش آسفالت راه روستایی قلات به خان زنیان به طول 15 کیلومتر و بااعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال و نیز زیرسازی و روکش آسفالت روستای حسین‌آباد، چهل چشمه کرونی، صراب سفلی از دیگر طرح‌هایی که بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌های حمل‌ونقلی و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه در بخش ارژن از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا است و با اجرایی شدن طرح‌ها شاهد تسریع و روان‌سازی حمل‌ونقل جاده‌ای به‌ویژه کاهش تصادف در محور بخش ارژن هستیم.

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح گلخانه‌ای و صیفی در این بخش و روستای چرا مکان در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و اعتبار 8 میلیارد و 800 میلیون ریال اشتغال بیش از 10 نفر را ایجاد کرده است.

عالیشوندی با اشاره به اینکه تأمین آب شرب، بیکاری، خشک‌سالی‌های چند سا ل اخیر براثر کمبود باران ونیز بی‌توجهی به مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی و شهری مهم‌ترین مشکل پیش روی جامعه هدف است، افزود: برای برون‌رفت از معضل بیکاری و رونق اقتصادی نیاز به تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در اجرای پروژه‌های عمرانی و صنعت گردشگری بیش از گذشته احساس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار