سرپرست فرمانداری شوش:
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش با تاکید بر همکاری ادارات این شهرستان در حمایت از بخش خصوصی، گفت: سرمایه گذاری توسط بخش خصوص، نیاز به حاشیه امن دارد.
کد خبر: ۵۰۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 15 October 2017
به گزارش مهر_ منطقه خوزستان، عدنان غزی صبح امروز در نشست راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی در جهت تقویت و پایداری شبکه برق شهرستان شوش اظهارکرد: دستگاه ها و ادارات باید در راستای حمایت و تقویت از بخش خصوصی گام بردارند.

وی ادامه داد: استقاده از بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های عمرانی تا حد زیادی کمک می کند تا خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش با تاکید بر اینکه بخش خصوصی نیازمند ایجاد یک حاشیه امن در جهت ایجاد سرمایه گذاری است، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید در این راستا گام برداشته و به حمایت از بخش خصوصی بپردازند.

غزی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی و تاکید مقام معظم رهبری در جهت استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی گفت: برای اینکه در شهرستان شوش شاهد پیشرفت و توسعه باشیم لازم است تا همه ما به دنبال حمایت و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی باشیم.

وی بیان کرد: در نشست با شهرداران نیز بر تشکیل واحد مشارکت و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرداری های شهرستان تاکید شده است و به همین منظور دیگر دستگاه های اجرایی باید از تمام ظرفیت ها برای حمایت و جذب بخش خصوصی استفاده کنند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: مهمترین اقدامی که می توان در راستای تحقق اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی در پیش گرفت رفع مشکلات استانی و شهرستانی پیش روی سرمایه گذاران است.

سید راضی نوری تاکید کرد: بخش خصوصی وقتی می تواند به سرمایه گذاری اقدام کند که موانع اجرایی در طرح ها برداشته شود و این امر در شهرستان شوش باید به صورت یک اولویت دیده شود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت های موجود در این شهرستان را بسیار مناسب خواند و گفت: استعدادهای شهرستان در زمینه های مختلف گردشگری، صنعتی، تجاری و ... برای کل کشور باید معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار