معاون فرهنگی و دانشجویی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز از برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود به این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 21 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، محمد لبخنده زمان برگزاری این مراسم را 30 مهرماه اعلام کرد و گفت: این مراسم ویژه دانشجویان جدیدالورود دوره های کاردانی و کارشناسی در ساختمان امام رضا(علیه السلام) مرکز راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم رئیس مرکز و مشاور عالی رئیس موسسه آموزش عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت سخنرانی خواهد کرد، ادامه داد: در این مراسم اهداف و برنامه های آموزشی، فرهنگی و مذهبی دانشگاه برای دانشجویان تبیین می شود.

این مقام مسئول در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی این سالها که از فعالیت این مرکز می گذرد، مجموعه مدیریتی آن به خوبی نشان داده اند که در ایجاد ارتباط، تعامل و همکاری با دانشجویان موفق بوده اند و بر همین اساس از دانشجویان هم خواسته می شود در همه ابعاد با مرکز و مسئولین در تعامل و ارتباط باشند.

لبخنده تاکید کرد: برنامه ریزی هایی که در این مرکز صورت می گیرد در جهت ایجاد ارتقاء شاخص های آموزشی و رفاهی دانشجویان است و در این زمینه همفکری دانشجویان بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین اهداف برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورد نیز معرفی هرچه بیشتر مرکز به دانشجویان است تا نودانشجویان بتوانند ارتباط بهتری با مجموعه آموزشی خود برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار