مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) گردهمایی 3 ساله‌های حسینی با حضور بیش از 100 نفر از مادران همراه با فرزندان نونهال 3 تا 6 ساله خود در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 25 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:ابوذر اسدی اظهار داشت: این تجمع به همت بسیج خواهران ناحیه ثارالله (ع)، مهدهای قرآنی مساجد و پایگاه خواهران بسیج غرب شیراز در روز چهارشنبه ساعت 9.30 تا 11.30 صبح با مداحی یکی از مداحان اهل‌بیت (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله برپا می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ اهل‌بیت (ع) در بین خواهران، پیشگیری از آسیب‌های جنگ نرم، برخورداری از فرهنگ اهل‌بیت (ع)، آشنایی نونهالان با بخشی از تاریخ حماسه حسینی و نیز چگونگی برپایی واقعه کربلا و القاء محبت دوستی با اهل‌بیت (ع) ازجمله اهداف برگزاری این حماسه حسینی است.

مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: توجه به فرهنگ نهضت عاشورا و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و نیز توجه نسل جوان به آسیب‌های خرده‌فرهنگ‌های غربی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ناحیه است.

اسدی بیان داشت: استمرار اعزام دانش‌آموزان بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس و آشنایی جامعه هدف از نحوه پیروزی رزمندگان اسلام در برابر لشکر صدامیان کافر و جبهه استکبار ازجمله برنامه‌های اولویت‌دار سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار