سرپرست فرمانداری بهبهان:
سرپرست فرمانداری بهبهان گفت: تقاضا داریم وزارت نیرو حق آبه‌ای از سد کوثر برای بخش کشاورزی شهرستان بهبهان در نظر داشته باشد
کد خبر: ۵۹۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 19 April 2018

محمد حری صبح امروز (30 فروردین‌ماه) در آیین بهره‌برداری از نیروگاه مارون و آبگیری آزمایشی سد تنظیمی آریوبرزن با اشاره به پیشینه تاریخی فرهنگی بهبهان، اظهار کرد: بهبهان معروف به دارالمومنین و دارالعلما است. میراث فرهنگی بهبهان بیانگر قدمت طولانی و فرهنگ بالای این شهرستان است.

وی ضمن تقدیر از مجموعه وزارت نیرو به ویژه سازمان آب و برق خوزستان بابت اقدامات و خدمات این مجموعه طی سال‌های پس از انقلاب تا کنون در شهرستان بهبهان، تصریح کرد: بهبهان نیز به تبع کشور و استان با بحران کم آبی و خشکسالی مواجه است.

سرپرست فرمانداری بهبهان ادامه داد: با توجه به اینکه تامین آب شرب مردم اولویت نخست است، همیشه سعی شد آب شرب پایین دست تامین شود اما در این میان کشاورزان شهرستان بهبهان متضرر شدند.

حری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: انتظار داریم در بالادست حق آبه ای که متعلق به استان خوزستان و شهرستان بهبهان است برای استان لحاظ و حق شهرستان از سهم آب کشاورزی دیده شود تا ما شرمنده کشاورزان که عمده شغل مردم این شهرستان را تشکیل می‌دهد، نشویم. تقاضا داریم وزارت نیرو حق آبه‌ای از سد کوثر برای بخش کشاورزی شهرستان بهبهان در نظر داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار