بیطرف افزود: دکتر شریعتی از ذخایر و سرمایه های دولت و کشور هستند و الحق و الانصاف به خوبی دستاوردهای دولت در حوزه آبفا را تشریح و پیگیری می کنند . جالب است بدانید استان خوزستان تنها استانی است که توانست به طور صدرصد اعتبارات دولت دوازدهم در حوزه آب و فاضلاب را جذب کند و به تنهایی حدود بیست درصد میانگین کشوری را ارتقا دهد.این چیزی جز حاصل پیگیری ها و تلاش های مجدانه استاندار خوزستان توجه ویژه دولت نبوده است .
کد خبر: ۵۹۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 19 April 2018

تقدیر وزیر نیرو از اقدامات و تلاش های استاندار خوزستان در حوزه آب و فاضلاب 

دکتر اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره برداری از فاز دوم طرح جامع آبرسانی شهرستان دزفول که امروز پنجشنبه 30 فروردین با حضور استاندار خوزستان برگزار شد گفت : هدف دولت افرایش سطح رضایت مندی مردم است . استاندار خوزستان به معنای واقعی کلمه نماینده عالی دولت در استان خوزستان هستند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: دکتر شریعتی از ذخایر و سرمایه های دولت و کشور هستند و الحق و الانصاف به خوبی دستاوردهای دولت در حوزه آبفا را تشریح و پیگیری می کنند . جالب است بدانید استان خوزستان تنها استانی است که توانست به طور صدرصد اعتبارات دولت دوازدهم در حوزه آب و فاضلاب را جذب کند و به تنهایی حدود بیست درصد میانگین کشوری را ارتقا دهد.این چیزی جز حاصل پیگیری ها و تلاش های مجدانه استاندار خوزستان توجه ویژه دولت نبوده است .

وزیر نیرو همچنین با اشاره به وضعیت اعتباری طرح های آبفا در استان خاطر نشان کرد : سال ۹۶ در کل کشور منهای خوزستان درصد تخصیص منابع آبی که پروژه هایش عملیاتی شد ۲۲ درصد و در خوزستان این رقم ۱۰۰ درصد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار