سومین روز هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز امروز از ساعت ۱۲ آغاز به کار می‌کند و اکران فیلم‌ها تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 02 May 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سومین روز هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز امروز از ساعت 12 آغاز به کار می‌کند و اکران فیلم‌ها تا ساعت 20 ادامه دارد. امروز 27 فیلم در 4 سانس اکران می‌شود.

در مجموع 192 اثر برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده بودند که 135 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و پس از بازبینی حدود 40 اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف استان فارس از جمله شیراز، ممسنی، کازرون، مرودشت و لامرد هستند.

این جشنواره در 4 بخش داستانی با 18 اثر، مستند با 8 اثر، تجربی با 6 اثر و انیمیشن با 8 اثر برگزار می‌شود. فیلم‌های روز سوم به قرار زیر است: شب بخیر صبح از محمدحسین علایی در بخش داستانی، حریم خصوصی از حسین علاقه‌بند در بخش انیمیشن، یک آینه از حسین الهیاری در بخش تجربی، آنتروپی از فرشاد عباسی در بخش داستانی، آخر هفته از وحید بمانی در بخش داستانی، خاکسترنشین از احسان شادمانی در بخش داستانی، بایداق از محمدهادی اسفندیاری در بخش مستند و دو سر برد، دو سر باخت از آزاده مسیح‌زاده در بخش مستند در سانس 12 اکران می‌شود.

گودال از محسن سلمانی در بخش داستانی، تماشاچی از شیداکاشی در بخش انیمیشن، دولت از علی لاوری منفرد در بخش تجربی، مادر مرده از حامد نجابت در بخش داستانی، لباس چرک از محمد داوود عسگری در بخش داستانی، تشریفات خصوصی سجاد ایمانی در بخش مستند در سانس 14 اکران می‌شود.

اتیکت از امیر لشکری در بخش تجربی، چشم‌انداز خالی از علی زارع قنات نوی در بخش انیمیشن، من تنها نیستم از امین ملکوتی‌خواه در بخش انیمیشن، تشریح یک سوختگی مزمن از سید علی مسدد در بخش داستانی، دربی از مجتبی اله مرادی در بخش داستانی، بازمانده از فرزاد قبادی‌نژاد در بخش داستانی و از اکباتان تا اشموئیل از احمد عمرانیان در بخش مستند در سانس 16 اکران می‌شود.

مدال از مسیح مسیح‌زاده لاری در بخش داستانی، الهه عشق از ملیکا قنبری در بخش انیمیشن، شکارچیان بدون شکار از شیما پورسهم‌الدین در بخش تجربی، اشیاء گمشده از حامد نجابت در بخش داستانی، تنهایی یک زن از حسین حجتی‌نژاد در بخش داستانی، صادره از فسا از یاسمن باغبان در بخش مستند در سانس 18 اکران می‌شود.

همچنین در پایان روز سوم نشست تخصصی آسیب‌شناسی فیلم کوتاه با حضور پیروز کلانتری و نوید پورمحمدرضا داوران هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز در ساعت 20 در مجموعه هنرشهر آفتاب برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار