از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ازابتدای امسال تا تاریخ 30خردادماه، 3 هزار و 63 تن کنجاله سویا و 747 تن ذرت در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۲۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 23 June 2018

هادی سلامات با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی در استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار 5 فروند کشتی حامل 48هزار و 400تن کنجاله سویا، ۶۴ هزار و ۵۵۷تن جو دامی، ۱۹۵هزار تن ذرت دانه‌ای جهت تنظیم بازار دام و طیور کشور وارد شده است.

وی افزود: این واردات توسط شرکت سهامی پشتیبانی امور دام انجام گرفته و مراحل تخلیه و ارسال به سراسر کشور به منظور نیاز صنایع مرغداری و دامداری کشور در حال انجام است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که در سال ۹۷ جمعا ۱۸فروند کشتی حامل نهاده‌های دام و طیور به میزان یک میلیون و 746هزار و 800 تن وارد کشور می‌شود، گفت: سهم استان خوزستان از واردات انجام گرفته توسط دفتر مرکزی تعیین می‌شود تا بخش عمده نیاز مرغداران و دامداران استان در این زمینه تامین شود.

سلامات با اشاره به قیمت توزیع نهاده‌ها عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم کنجاله سویا 19هزار و 500 ریال، هرکیلوگرم ذرت 11 هزار ریال و هر کیلوگرم جو 10 هزار و 800 ریال است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا تاریخ 30خردادماه 3 هزار و 63 تن کنجاله سویا و 747 تن ذرت در سطح استان توزیع شده و در این زمینه استان خوزستان توزیع جو دامی نداشته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار