بحرینی مقدم:
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی باید اجرای طرح های ملی را در استان رصد کنند و در صورت وجود مشکلات، با پیگیری که انجام می دهند مشکلات اجرای این طرح ها را در وزارتخانه خود حل کنند.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 02 July 2018

سید علی بحرینی مقدم در کارگروه اشتغال استان که امروز 11تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهتگیری دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بانک های عامل در بحث اشتغالزایی بسیار مهم است. در حال حاضر 34 طرح ملی در استان وجود دارد که تعدادی از آن ها مصوب شده است .

وی با بیان اینکه باید رسیدگی ویژه ای برای طرح های ملی در استان داشته باشیم، افزود: اگر یک بانک برای طرح های ملی تسهیلات پرداخت کند، رتبه استان در پرداخت تسهیلات در کشور بهبود پیدا می کند و همچنین شاهد اشتغالزایی بسیاری نیز در استان خواهیم بود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بانک های عامل باید یک تیم را در خصوص این مسایل در نظر بگیرند تا با پیگیری که انجام میگیرد، شاهد ایحاد اشتغال در استان باشیم.

بحرینی مقدم عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید اجرای طرح های ملی را در استان رصد کنند و در صورت وجود مشکلات، با پیگیری که انجام می دهند مشکلات اجرای این طرح ها را در وزارتخانه خود حل کنند تا این طرح ها مصوب و اجرایی شوند.

وی ادامه داد: تصور دستگاه ها و فرمانداری ها این است که طرحی که به استان ارجاع داده می شود، دیگر کار آن ها به اتمام رسیده است. این کار قابل قبول نیست و دستگاه های اجرایی باید تا زمان اجرای طرح در کنار متقاضی باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: در حوزه آموزش، خدمات، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و... علی رغم جلسات متعددی که در استان برگزار کرده ایم اما نتوانسته ایم از سهم بخشی در طرح های ملی استفاده کنند. این موضوع باعث می شود تا تنوع تسهیلاتی که به استان داده می شود محدود شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار