شهردار اهواز خبر داد
پروژه تکمیل زیرگذر ضلع غربی پل ششم نیز با مساحت 4 هزار و 950 متر مربع آغاز شده که شامل تسطیح، زیرسازی، جدولگذاری و نصب پایه های روشنایی مسیر و در نهایت اجرای قیرپاشی و آسفالت می باشد.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 29 July 2018

منصور کتانباف با اشاره به این پروژه ها گفت: احداث باند کندرو از سمت میدان انقلاب به سمت ملاشیه با مساحت 143 هزار متر مربع و 40 هزار متر مربع فضای سبز و 39 هزار متر جدولکاری، جهت کم کردن بار ترافیکی آغاز شده و در حال انجام می باشد.

به گزارش"تابناک" وی توضیح داد: علاوه بر پروژه یادشده، پروژه تکمیل زیرگذر ضلع غربی پل ششم نیز با مساحت 4 هزار و 950 متر مربع آغاز شده که شامل تسطیح، زیرسازی، جدولگذاری و نصب پایه های روشنایی مسیر و در نهایت اجرای قیرپاشی و آسفالت می باشد.

وی در ادامه گفت: امتداد جاده ساحلی شرقی از پارک ربیع تا تصفیه خانه صنایع فولاد از دیگر پروژه هاست که از اولویتهای شهرداری اهواز است که در مساحتی به طول 2 هزار و 500 متر و عرض 11 متر در حال زیرسازی می باشد.

وی در انتها ضمن اشاره به محله های کم برخوردار و عزم جدی شهرداری در خدمات رسانی به آنها گفت: علاوه بر خیابانهای کوی ملاشیه و کوی علی آباد که زیرسازی شده و از ماه های گذشته در حال اجرای آسفالت می باشد، خیابانهای کوی طلاب باهنر نیز با مساحت 18 هزار و 500 متر مربع که دارای دو خیابان اصلی و 8 خیابان فرعی می باشد نیز جهت زیرسازی و آسفالت آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار