مدیر جهاد کشاورزی شوش با بیان اینکه مشکل کمبود گازوئیل ماشین آلات کشاورزی این شهرستان برطرف شده است گفت: ماهانه حدود سه میلیون لیتر گازوئیل بین کشاورزان شوش توزیع می شود.
کد خبر: ۶۳۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 05 August 2018

علیرضا ملک زاده علت کمبود مقطعی سوخت بخش کشاورزی در شوش را کاهش حدود یک میلیون لیتر از سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان عنوان کرد و افزود:مشکل کمبود سوخت بخش کشاورزی از طریق فرمانداری و پخش فرآورده های نفتی پیگیری شد.

وی گفت: تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی برای کشت حدود 35 هزار هکتار محصول در فصل تابستان در دست انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی شوش ذرت ، سویا ، حبوبات و صیفی جات را مهمترین محصولات این شهرستان که کشت آنها آغاز شده معرفی کرد و گفت: روند تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات کشاورزی در حال انجام است.

محمود عبداللهی مدیر پخش فرآورده های نفتی شهرستان شوش نیز با بیان اینکه دغدغه کشاورزان به صورت جدی در دست پیگیری است گفت:هیچ مشکلی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود:عرضه سوخت در تمام جایگاه های این شهرستان در حال انجام است ضمن اینکه مشکل کاهش جزئی سهمیه سوخت کشاورزان این شهرستان در مردادماه در دست پیگیری است.هفت هزار کشاورز با حدود چهار هزار دستگاه تراکتور در بخش کشاورزی شوش فعالیت دارند.

سالانه حدود 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان شوش تولید می شود.شوش رتبه اول کشور در تولید گندم و رتبه نخست استان خوزستان را در تولید ذرت دانه ای دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: کمبود سوخت ، شوش ، کشاورزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار