معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: رانندگان سرویس مدارس در کلانشهر شیراز آموزش‌های ویژه‌ای را با هدف ارتقاء کیفی خدمت‌رسانی طی می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: دوره‌های آموزشی ویژه‌ی رانندگان سرویس مدارس با همکاری پلیس راهور و با سرفصل‌های آموزش اصول ایمنی ترافیکی، کمک‌های اولیه، قوانین راهنمایی و رانندگی، نحوه‌ی رفتار با دانش‌آموز، اخلاق حرفه‌ای و حقوق شهروندی برگزار شده و تداوم دارد.

او با بیان اینکه رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی نیز مشمول این آموزش‌ها هستند، افزود: این دوره‌های آموزشی از دو سال قبل و با راه‌اندازی مرکز تخصصی آغاز شده است و امسال هم تداوم دارد.

زوربخش ادامه داد: دوره‌ی آموزشی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی وحرفه‌ای، پلیس راهور، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شیراز در قالب بخش‌های تئوری و عملی برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده با سازمان فنی وحرفه‌ای به رانندگانی که در آزمون تخصصی پایان دوره نمره لازم را کسب کنند گواهینامه بین‌المللی داده می‌شود، اما رانندگانی که موفق به کسب نمره لازم نشوند باید در آزمون شرکت کنند تا امکان فعالیت به‌عنوان راننده را داشته باشند.

زوربخش با بیان اینکه در فاز اول آموزش امسال تعداد ۳۷۰ راننده سرویس مدارس حضور داشتند، یادآور شد: آموزش‌ها به طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد و در هر فاز پیش‌بینی می‌شود تعداد ۶۰۰ راننده و در مجموع شش هزار راننده را در بر بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار