دبیر سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) گفت: این رویداد 21 تا 23 آذرماه در آبادان برگزار می‌شود و تا کنون 37 نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 22 October 2018

رضا محمدزاده اظهار کرد: سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) 21 تا 23 آذرماه 97 در آبادان برگزار خواهد شد. در حال حاضر استانداری، اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین فنی و حرفه‌ای استان از این رویداد حمایت می‌کنند. البته حامی‌های دیگری نیز خواهیم داشت اما تاکنون این ادارات و سازمان‌ها برای حمایت از رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: امسال نیز مانند سایر رویدادها از برترین داوران استفاده می‌کنیم. خوشبختانه استقبال خیلی زیادی از این رویداد شده است. ثبت‌نام‌ها نیز آغاز شده است و تا یک هفته پیش از برگزاری ادامه دارد. علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند به نشانی http://Evand.com/events/gameupiran مراجعه کنند. تاکنون 37 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و ظرفیت ما برای پذیرش شرکت‌کنندگان به منظور حفظ کیفیت رویداد، 60 تا 65 نفر تعیین شده است.

دبیر سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) گفت: برنامه‌های مختلفی مانند برگزاری پیش رویدادها و بوتکمپ‌ها برای برنامه‌های جانبی این رویداد در نظر گرفته شده است. رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) امسال با یک شیوه جدیدتر برگزار می‌شود. امسال در هر تیم یک مربی عضو می‌شود و به صورت ثابت در کنار تیم است. البته مربی‌های تخصصی ما نیز در کنار تیم خواهند بود و از فعالیت‌های آن‌ها بازدید می‌کنند.

محمدزاده درخصوص نحوه برگزاری سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ)، تصریح کرد: اغلب افراد شرکت‌کننده ایده‌هایی دارند، البته ایده دادن برای شرکت در مسابقه اجباری نیست. این افراد در روز اول مسابقه ایده‌های خود را در 60 ثانیه ارائه می‌دهند. از این تعداد ایده هشت تا 10 ایده به عنوان ایده‌های برتر روز اول معرفی می‌شوند. این ایده‌های برتر تیم‌هایی را تشکیل می‌دهند. کسانی نیز که ایده داده‌اند اما ایده‌های آن‌ها به عنوان ایده برتر انتخاب نشده است وارد یکی از تیم‌ها می‌شوند و شروع به بازی‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صنعت بازی‌سازی یکی از پنج صنعت پول‌ساز دنیا است، افزود: از زمان برگزار شدن این رویداد، صنعت بازی‌سازی در استان به خود آمده است و بازی‌سازها از برگزاری این رویداد استقبال کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گیم آپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار