مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در ایام پایانی سال، گفت: برای اینکه تفاوت قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه نسبت به بازار برای مردم ملموس باشد، واگذاری غرفه‌ها با اولویت شرکت‌های پخش و تولیدی انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۱۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 25 February 2019

امید بن عباس با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال اظهار کرد: نمایشگاه بهاره امسال از تاریخ 17 لغایت 23 اسفند ماه و با اولویت عرضه کالاهای اساسی برپا خواهد شد و در این خصوص 10 غرفه نیز به عرضه گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، تخم مرغ و شکر و میوه اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای اینکه تفاوت قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه نسبت به بازار برای مردم ملموس باشد، واگذاری غرفه با اولویت شرکت‌های پخش و تولیدی انجام خواهد گرفت و در صورت نیاز برای واگذاری غرفه‌ها به غیر از این واحدها، در کارگروه تنظیم بازار موضوع را مطرح و بررسی خواهیم کرد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: تمام غرفه‌های حاضر در نمایشگاه بهاره امسال باید به دستگاه pos مجهز باشند تا مردم بتوانند به راحتی نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند.

بن عباس افزود: همه ارگان‌ها و دستگاه‌های استان از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شرکت نمایشگاه‌های خوزستان و سایر دستگاه‌های مرتبط برای برپایی هر چه منظم‌تر و با کیفیت‌تر نمایشگاه بهاره امسال همکاری داشته باشند تا شاهد برگزاری مطلوب این نمایشگاه باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار