سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش در شوشتر:
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش از فعاليت ٦٥٠ هزار خير مدرسه ساز در كشور خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 24 February 2019

عبدالرسول عمادي در حاشيه افتتاح يك مدرسه سه كلاسه در روستاي مجريه شوشتر که امروز، یک‌شنبه (5 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشاركت خيرين مدرسه‌ساز نمی‌توانيم در تامين فضاهاي آموزشي مورد نياز در آموزش و پرورش موفق عمل كنيم.

وي با اشاره به اين‌كه خيرين مدرسه‌ساز در سطح كشور بسيار فعال هستند، افزود: در حال حاضر ٦٥٠ هزار خير مدرسه‌ساز در كشور وجود دارد كه در امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را ياری می‌كنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش نقش خيرين مدرسه‌ساز را در ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم ارزيابی كرد و گفت: مدرسه‌سازی در مناطق محروم و حاشيه‌ای سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در كشور می‌شود.

عمادي با اشاره به فعاليت موسسه خيريه راه ايمان در حوزه مدرسه سازی و ساخت این مدرسه سه کلاسه توسط این موسسه، خاطرنشان كرد: موسسه خيريه راه ايمان تاكنون ٣٩ پروژه آموزشی را در مناطق محروم خوزستان احداث كرده است و تا مهرماه ٩٧ تعداد مدارس ساخته شده توسط اين موسسه به ٤٦ پروژه می‌رسد.

افتتاح سه مدرسه ٤ كلاسه و دو مدرسه ٣ كلاسه از برنامه‌های سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش به خوزستان است.

موسسه خيريه راه ايمان زير نظر دفتر مرجع عالی قدر آيت‌الله سيستانی اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌كند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار