رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان درخصوص شرایط مدارس عشایری آسیب دیده از سیل در استان، گفت: با مبلغی که در اختیار مدارس قرار گرفت حدود 20 چادر برای مدارس آسیب دیده عشایری استان تهیه شد اما هنوز هیچ بازسازی برای مدارس عشایری انجام نشده است.
کد خبر: ۷۴۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 20 May 2019

حمید قنبری اظهار کرد: سیلاب اخیر در استان موجب تخریب و آسیب رساندن به 79 مدرسه با خسارت‌های 50 تا 100 درصدی شده است که یک هزار و 300 دانش‌آموز عشایری در این مدارس مشغول به تحصیل بودند. مدرسه‌های آسیب‌دیده در مناطق مختلف استان مانند لالی، مسجدسلیمان، اندیکا، دزفول، ایذه و الوار گرمسیری واقع شده‌اند.

وی افزود: ما همچنان منتظر هستیم که بازسازی مدارس عشایری در دستور کار نوسازی مدارس قرار گیرد. هنوز هیچ بازسازی برای مدارس عشایری ما صورت نگرفته است. هیچ چادری نیز در اختیار ما قرار نگرفته است. البته پنج میلیون تومان اعتبار برای خرید چادر به حساب مدارس واریز شده است و با استفاده از این اعتبار حدود 20 چادر برای دانش‌آموزان مدارس آسیب دیده خریداری شد.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان ادامه داد: اما هنوز چیزی برای ساخت و ساز فضای ساختمانی در نظر گرفته نشده است. برای پیگیری این موضوع، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار در اندیکا برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مدارس عشایری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار