مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طرح تشویقی توزیع لاستیک و روغن با حضور نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور در بندر امام خمینی (ه) اجرا می شود.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 16 June 2019

غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به برگزاری جلسه با معاونان حمل و نقل و روسای ادارات کالای استان های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان اظهار کرد: این جلسه با توجه به اهمیت تسریع در حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه از معاونان حمل و نقل و روسای ادارات کالای این استان ها درخواست شد با اتخاذ تدابیر لازم، هر استان با همکاری شرکت های حمل ونقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام را به سمت بندرامام خمینی (ره) هدایت کنند.

بهرامی نیا تأکید کرد: مسله مهم بعدی مطرح شده در این جلسه، ایجاد بسترهای تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره) در هر استان بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: پیشنهادی که ارائه شد این بود که نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام خمینی (ره) حضور یافته و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در بندر توزیع کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا، در صورت موافقت دفتر کالای سازمان این طرح اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار