معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توافق انجام شده با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران زیرساخت های عمرانی و صنعتی در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر در راستای تسهیل سرمایه گذاری ارتقاء می یابند.
کد خبر: ۷۵۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 28 June 2019

سیدعلی موسوی اظهار داشت: با همکاری منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان تامین و ایجاد زیرساخت های آب و برق، شبکه فاضلاب، صدور مجوز پروانه ساخت، پایان کار و مجوز های تاسیس و بهره برداری تسهیل می شود.

وی با اشاره به سفر آتی محسن صالح‌نیا معاون وزیر صنایع به منطقه آزاد اروند در ۱۷ تیرماه جاری در راستای کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی گفت: در این راستا قرار است تفاهم نامه ای منعقد شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: در این سفر روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرای این سازمان در حوزه زیرساختی در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر بررسی می شود.

موسوی ادامه داد: در این راستا واگذاری زمین در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر با پیگیری کارشناسی و حقوقی دنبال خواهد شد.

۱۶۶ واحد صنعتی منطقه آزاد اروند در ۲ شهرک صنعتی آبادان و خرمشهر فعالیت دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) می‌باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای در زمینه تجارت، صنعت و نیز گردشگری برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار