دانش‌آموزان پسر خوزستانی در سی و هفتمین دوره رقابت‌های قرآن، عترت و نماز، 9 رتبه برتر کشوری کسب کردند.
کد خبر: ۷۶۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 18 July 2019

 بخش پژوهشی سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی کشور با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان، مربیان و میهمانان وزارت آموزش و پرورش از ۲۲ تا ۳۰ تیرماه جاری در زنجان برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۴۹۲ دانش‌آموز پسر و ۴۹۲ دانش‌آموز دختر از ۳۳ استان حضور دارند. دانش‌آموزان پسر در مدت دو روز به رقابت پرداختند و از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه نیز رقابت‌های دختران برگزار می‌شود.

بخش پژوهشی سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر سراسر کشور ۲۲ تا ۲۵ تیرماه به میزبانی زنجان در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام و تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

در رشته تفسیر قرآن کریم، "مصطفی چنانی" دانش‌آموز پایه دوازدهم از شاوور توانست رتبه اول را از آن خود کند. همچنین "امیر محمد شهریاری" دانش‌آموز پایه دهم از ناحیه یک اهواز نیز توانست رتبه دوم این رشته را به دست آورد. "حسین توفیق‌زاده" دانش‌آموز پایه یازدهم نیز رتبه سوم این جشنواره قرآنی را کسب کرد.

در رشته نهج البلاغه "امیررضا شباب" دانش‌آموز پایه دهم از بهبهان نیز رتبه اول این دوره از مسابقات را به دست آورد. "محمد مهدی" فروزان دانش‌آموز پایه یازدهم از آبادان و همچنین "علیرضا عامری‌نژاد" از شاوور موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در رشته نهج‌البلاغه شدند.

در رشته صحیفه سجادیه "محمدامین گزار" از ناحیه ۴ اهواز رتبه اول و همچنین مهدی حاجی از ناحیه ۲ اهواز رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند. همچنین در رشته احکام "مرتضی پورفرحانی" از ماهشهر توانست رتبه سوم این رقابت‌های قرآنی را کسب کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مسابقات قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار