نماينده مردم آبادان در مجلس از انتقال ٧ رشته دانشگاهی صنعت نفت به واحد آبادان و تامين بودجه تجهيز و توسعه دانشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 21 July 2019

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  در دیدارهای اخیر که به همراه نمایندگان آبادان با وزیر محترم نفت و علوم داشتیم موضوع توسعه و تجهیز دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز در دستور کار و پیگیری ما قرار گرفت.

کعبی افزود: با توجه به رسالت وزارت نفت جهت تجمیع دانشگاه صنعت نفت به آبادان که محل اصلی آن است؛ مجوز  انتقال ٧ رشته دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و ارشد را از سایر دانشگاه‌های صنعت نفت کشور به واحد آبادان را کسب کردیم.

وی افزود: رشته‌های مالی گرایش سرمایه گذاری نفت و گاز، اقتصاد نفت و گاز، مدیریت مخازن هیدروکربوری، حقوق نفت و گاز، مهندسی صنایع گرایش مدیریت پروژه، مهندسی عمران گرایش سواحل و بنادر دریایی،مهندسی سیستم انرژی در دانشکده صنعت نفت آبادان با ظرفیت 10نفر دانشجو در سال 98 اضافه می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: بخشی از اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز ساختمان‌های دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز که در حدود ٢٠ میلیارد تومان است نیز تامین خواهد شد و علاوه بر این مشکلات قرارداد کارکنان این دانشگاه نیز در دیدار با وزیر محترم نفت دنبال شد و مقرر شد شرایط شغلی این عزبزان نیز بهبود یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار