طی سال گذشته انجام شد؛
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۹۰۱ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 12 April 2020

بهرام جباری اظهار کرد: در سال گذشته ۱۷۶ هزار مورد بازرسی از بازارهای استان انجام شده‌ و در این مدت ۱۰ هزار و ۹۰۱ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.

وی افزود: بازرسی از بازار استان از سوی بازرسان سازمان صمت در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه ها و کنترل بازار انجام شده است و بازرسان این سازمان با تخلفات مختلف برخورد جدی و موارد را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارسال می کنند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده حدود ۸ هزار و ۹۲۷ پرونده برای صدور حکم به تعزیرات فرستاده شد تا این بخش در خصوص تصمیم گیری برای صدور حکم اقدام و با متخلفان در راستای قانون برخورد کند.

جباری با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی و کم فروشی اقلامی از قبیل نان و غلات، میوه و تره بار و مواد پروتئینی بوده است، عنوان کرد: تعداد کل تخلف های رسیدگی شده در سال گذشته در استان خوزستان از سوی بازرسان سازمان صمت ۱۲ هزار و ۴۴۱ مورد بوده که مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این بازرسی ها امسال نیز از سوی بازرسان سازمان صمت خوزستان ادامه خواهند داشت تا شرایط بازار به شکل مطلوب و مطمئن برای مردم باشد و آن ها بتوانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی در بحث قیمت ها و عرضه محصولات نسبت به تامین مواد مورد نیاز خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار