مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به بهره‌برداری یک پروژه افزایش ظرفیت پست برق در اندیمشک و یک پروژه تعویض هادی خط در دزفول گفت: ناحیه شمال خوزستان از اولویت‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در توسعه زیرساخت‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 02 May 2020

محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات نصب و راه‌اندازی ترانس دوم پست برق ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سبز آب اندیمشک به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر به پایان رسیده و اکنون این پست برقدار شده است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این افزایش ظرفیت باعث بهبود ولتاژ شبکه و پایداری شبکه برق در شهرستان اندیمشک می‌شود و همچنین برق کارخانه پانیا پرتو کهربا در این شهرستان را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: عملیات اجرایی تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت جندی شاپور (دژپل- فولاد روهینا) به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان دزفول نیز به پایان رسیده و اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

دشت‌بزرگ ادامه داد: ارزش سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این پروژه ۵۵ میلیارد ریال است و اجرای آن باعث کاهش بارگیری و جلوگیری از اضافه بار به سایر خطوط برق منطقه می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: تعویض هادی خط جندی‌شاپور باعث کاهش هزینه‌ها به دلیل عدم احداث خطوط جدید و استفاده حداکثری از خطوط موجود خواهد شد و همچنین امکان مانور بین شبکه ۴۰۰ و ۱۳۲ کیلوولت ناحیه شمال را فراهم می‌کند.

دشت‌بزرگ گفت: ناحیه شمال خوزستان از اولویت‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در توسعه زیرساخت‌ها محسوب می‌شود و عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای متعددی در این ناحیه شروع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار