رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش را به‌عنوان ۲ قطب پزشکی در جنوب فارس معرفی کرد و افزود: سعی می‌کنیم با حمایت‌های خود، انرژی این دو دانشکده به هدر نرود و اقدامات مکمل یکدیگر شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 04 October 2020

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: آئین تکریم و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، ائمه جمعه و جماعات، خیرین، پزشکان و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری جایگاه شاخص لارستان در دوران مختلف تاریخی، گفت: دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش به‌عنوان دو بال در موضوع بهداشت و درمان و آموزش در حال ارائه خدمات هستند.

مهرزاد لطفی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان از جمله مراکز علمی معتبر در سطح کشور شناخته می‌شود، افزود: تغییر مدیریت در دانشکده علوم پزشکی لارستان به دلیل درخواست مسوول قبل بوده است.

وی با ابراز خرسندی از پیگیری امام جمعه و فرماندار لارستان در خصوص مسائل دانشکده علوم پزشکی، تصریح کرد: به‌طور مرتب مسائل مربوطه به دانشکده علوم پزشکی لارستان از سوی مدیران این شهرستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس با تجلیل از خدمات مجمع خیرین سلامت لارستان و گراش در زمینه بهداشت و درمان، خاطر نشان کرد: می‌بایست از تلاش‌های مدافعان سلامت در مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.

این مسوول در زمینه کمک به رفع مشکلات در شهرستان لارستان قول مساعد داد و یادآور شد: در حد وظائف کمک خواهیم کرد با ارتباطاتی که وجود دارد با همت رئیس جدید دانشکده را با تعامل پیگیری خواهیم کرد.

لطفی دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش را به‌عنوان ۲ قطب پزشکی در جنوب فارس معرفی کرد و افزود: سعی می‌کنیم با حمایت‌های خود، انرژی این دو دانشکده به هدر نرود و اقدامات مکمل یکدیگر شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش، بیان کرد: با توجه به موضوع کرونا کلاسها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر توجه به شاخص‌های بهداشتی، تصریح کرد: نباید موضوع کرونا باعث شود واکسیناسیون‌های پزشکی اطفال، مراقبت‌های مادران و سایر بحث‌های بهداشتی مغفول بماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار