پشتوانه مردمی قدرت اصلی نظام

رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی است.
کد خبر: ۱۳۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 01 December 2015

رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی است.

به گزارش فارس، اکبر اسدی در یادواره شهدایمدافع حرم در جهاد دانشگاهی استان همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و گسترش آرمان‌های شهدای گرانقدر مدافع حرم در میان قشر دانشجو و فرهیخته دانشگاهی است.

وی به وضعیت سیاسی امنیتی کشورهای مختلف دنیا اشاره کرد و افزود: قدرت کشورهای مختلف دنیا بدون استثناء منشاء نظامی دارد که برخی از این کشورها در یک منطقه اهداف خاصی را پیگیری و سیاست خود را پیاده می‌کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: اگر دقت کنیم بعضی کشورها این توان نظامی را به صورت درون‌زایی شده دارند ولی در بعضی از کشورها این قدرت نظامی منشاء درونی ندارد و به عاریت گرفته شده است.

اسدی به یک نمونه که قدرت نظامی درونی ندارد، اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی نمونه‌ای از این کشورهاست که قدرتی ندارد و چیزی که هست این است که توان نظامی و جنگ‌افزایی و قدرت نظامی این رژیم نابودشدنی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از بدو شروع انقلاب اسلامی با بحران‌های داخلی و درگیری و ترورهای زیادی مواجه شد، تصریح کرد: تمام این مشکلات می‌توانست یک کشور را نابود کند ولی با آرمان‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته توانسته‌ایم این بحران‌ها را در مسیر انقلاب اسلامی به فرصت تبدیل کنیم.

اسدی با اشاره به وضعیت ایران نسبت به کشورهای دیگر دنیا گفت: امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و قدرت اصلی کشور از بدو تأسیس تاکنون پشتوانه مردمی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به لحاظ امنیتی در آن سوی مرزهاست و آن سوی مرزها خاستگاه اندیشه متعالی ماست و ریشه تفکر و خط قرمز انقلاب اسلامی حرمین شریفین است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار