برگزاری مسابقه «كتاب، پله ترقي» درنمایشگاه بین المللی

غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای جذب کودکان به کتابخوانی اقدام به برگزاری مسابقه جذاب «كتاب، پله ترقي» در نمایشگاه سراسری کتاب کودک و نوجوان کرده است.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 17 December 2015

غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای جذب کودکان به کتابخوانی اقدام به برگزاری مسابقه جذاب «كتاب، پله ترقي» در نمایشگاه سراسری کتاب کودک و نوجوان کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در این زمینه، اظهار داشت: غرفه اداره‌کل كتابخانه‌هايي عمومي استان در اين نمايشگاه به منظور معرفي خدمات و برنامه‌هاي متنوع جهت علاقه‌مند كردن كودكان برپا گشته است و برنامه‌هاي متنوعي جهت اشتياق بازديد كنددگان كودك و نوجوان در آن اجزا می‌شود.

محسن نجفی خواه ادمه داد: از جمله برنامه‌های جذاب غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزاری مسابقه كتاب پله ترقي است که مشابه بازي مارو پله طراحي شده و بر روي بنري به ابعاد 2.5 در 2.5 در غرفه نصب گردیده است.

وی افزود: كودكان با پرتاب تاس و آوردن هر شماره مي‌توانند بر روي خانه‌هاي بازي قرار گيرند و اگر شركت كنندگان بر روي عكس كتاب قرار گيرند با پله‌كان به خانه‌هاي بالاتر مي روند تا اينكه اگر به خانه پاياني برسند (كتابخوان حرفه‌اي) برنده محسوب مي گردند.

نجفی خواه در پایان گفت: اين بازي به گونه‌اي طراحي شده است كه افراد با قرار گرفتن بر روي كتاب مي‌توانند پله‌هاي ترقي و رشد را بپيمايند و با قرار گرفتن بر روي موبايل و ... به پله‌هاي پايين بازگشت دارند تا مجدد تقویت شوند.

لازم به ذکر است اين بازي هم اكنون در نمايشگاه سراسری كتاب كودك و نوجوان همدان در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی در حال برگزاري است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار