تبیین معیارهای نامزدهای اصلح نیازمند ورود خواص

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه همه کاندیداها مورد احترام هستند، اما جامعه باید در انتخاب فرد اصلح تلاش کند، گفت: بهترین کانال راهنمایی، روحانیت شاخص شهرستان و یا جامعه مدرسین است.
کد خبر: ۱۶۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 22 January 2016
امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه همه کاندیداها مورد احترام هستند، اما جامعه باید در انتخاب فرد اصلح تلاش کند، گفت: بهترین کانال راهنمایی، روحانیت شاخص شهرستان و یا جامعه مدرسین است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه دشمن امروز برای به زیر سئوال بردن دستاوردهای نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته است، اظهار کرد: همه موظف هستیم در راستای تبیین و روشنگری دستاوردها و اهداف انقلاب اهتمام داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم بازخوانی و بازنگری رویدادهای انقلاب برای نوجوانان و جوانان افزود: ما انقلاب را درک کرده‌ایم؛ اما نسل‌های نوجوان و جوان، انقلاب را تجربه و لمس نکردند، پس می‌طلبد به این مهم به طور ویژه توجه شود.

امام جمعه تویسرکان خواستار برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در دهه مبارک فجر از سوی دستگاه‌های متولی شد و گفت: جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها و مدارس تویسرکان با حضور افراد مطلع در راستای تبیین و تشریح وضعیت پیروزی انقلاب و دستاوردهای آن برگزار شود.

وی با تاکید بر انجام آذین‌بندی شهر توسط شهرداران به صورت چشمگیر، بیان کرد: بسیج با همکاری دستگاه‌ها نیز باید دقیق و با ظرافت به منظور مردمی برگزار شدن مراسم جشن‌ پیروزی انقلاب وارد شود.

حجت‎الاسلام موحدی با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه همه افراد جامعه است، یکی از دستاوردهای انقلاب را برگزاری انتخابات مردمی دانست.

وی تاکید کرد: انتخابات خبرگان با توجه به عهده‌دار بودن وظیفه انتخاب رهبری بسیار حساس و مهم است، پس باید تا توان تبلیغ، ترغیب و تشویق کنیم که مردم نسبت به انتخاب خبرگان با اهتمام بیشتری وارد شوند.

امام جمعه تویسرکانبا اشاره به اینکه همه کاندیداها مورد احترام هستند، اما جامعه باید در انتخاب فرد اصلح تلاش کند، افزود: بهترین کانال راهنمایی، روحانیت شاخص شهرستان و یا جامعه مدرسین است.

وی با اشاره به اینکه افراد شایعه‌ساز در زمان انتخابات اقدام به شایعه و دروغ‌پردازی می‌کنند، تاکید کرد: ما موظف هستیم با وجود اختلاف سلیقه، فضای صمیمی و دوستانه را در جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری ایجاد کنیم.

موحدی با تاکید بر صیانت و تقویت وحدت و همدلی در جامعه، تصریح کرد: اگر در چارچوب وحدت و همدلی حرکت کنیم انتخابات نیز تهدید نمی‌شود، زیرا حفظ وحدت برکات زیادی برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشور در دستیابی به تجهیزات و ادوات نظامی گفت: برخی از افراد از این موفقیت‌ها آگاهی ندارند، پس تبیین اهداف و دستاوردها یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

امام جمعه تویسرکان با تاکید به توان نظامی ایران اسلامی به واسطه این دستاورد عظیم، گفت: موشک‌های ما از دورترین نقطه به راحتی می‌توانند اسرائیل را هدف قرار دهند که دشمن نیز از این موضوع آگاه است.

وی رمز موفقیت کشور را تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: اگر در همه مباحث، گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری باشیم، مشکلات حل می‌شود.

موحدی در بخش پایانی سخنانش، ایجاد بنیاد صیانت از خانواده را اقدامی مطلوب دانست و خواستار تشکیل این آن شد و گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیروهای متخصص خود را به‌ منظور استحکام خانواده معرفی کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار