ضوابط انتظامی اماکن عمومی در ماه رمضان

مراكز اقامتی در ایام ماه مبارك رمضان تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافرین اسكان یافته در محل بوده و از دادن خدمات به شهروندان همدانی و فروش غذای گرم به مراجعین غیر اقامتی جدا خودداری نمایند.
کد خبر: ۲۳۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 30 May 2016
مراكز اقامتی در ایام ماه مبارك رمضان تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافرین اسكان یافته در محل بوده و از دادن خدمات به شهروندان همدانی و فروش غذای گرم به مراجعین غیر اقامتی جدا خودداری نمایند

به گزارش همدان پرس؛ با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، واحد های صنفی شهرستان همدان، رعایت موارد ذیل به منظور بهره مندی تمامی شهروندان عزیز از فیوضات این ماه پر خیر و بركت از سوی اتحادیه ها و صنوف، مد نظر و الزامی می باشد :

1- افرادی كه در ایام ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه خواری نمایند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

2- مراكزی كه مجاز به عرضه مواد غذایی به مسافرین می باشند، بایستی كلیه ضوابط و مقررات ابلاغی اداره نظارت بر اماكن عمومی را رعایت نمایند.

3- واحد های صنفی كه مجوز دریافت نموده اند تنها در طول مدت تعیین شده در مجوز می توانند فعالیت نمایند.

4- مراكز اقامتی در ایام ماه مبارك رمضان تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافرین اسكان یافته در محل بوده و از دادن خدمات به شهروندان همدانی و فروش غذای گرم به مراجعین غیر اقامتی جدا خودداری نمایند.

5- تمام واحد های صنفی ملزم و موظف به رعایت شعائر اسلامی و حفظ حرمت و شان و منزلت ماه مبارك رمضان بوده و از تظاهر به روزه خواری در واحد صنفی خود اكیدا خودداری نمایند.

6- صنوفی كه تمایل به فعالیت در ایام ماه مبارك رمضان بعد از اذان صبح تا اذان مغرب را داشته با مراجعه به اداره اماكن و با بررسی شرایط آنان اجازه فعالیت برای آنان صادر خواهد شد.

7- صنوفی كه تمایل به فعالیت از اذان مغرب تا اذان صبح و شبهای ماه مبارك را داشته با مراجعه به اداره اماكن و ارائه درخواست شرایط آنان بررسی و اجازه فعالیت شبانه برای آنان صادر خواهد شد.

8- صنوفی كه مجوز فعالیت در روزهای ماه مبارك به آنان داده می شود از عرضه مواد غذایی گرم خودداری نموده و تنها مجاز به ارائه غذاهای سرد می باشند و نمای واحد صنفی آنان باید استتار و كاملا پوشیده بوده و از بیرون ،داخل واحد صنفی به هیچ عنوان قابل روئت نباشد.

9- صنوف دارای مجوز فعالیت در ایام ماه مبارك رمضان تنها مجاز به ارائه خدمات به مسافرین بوده و دادن خدمات به شهروندان محترم همدانی ممنوع می باشد.

10- سایر واحد های صنفی عرضه كننده مواد غذایی مجاز به اجازه خوردن و آشامیدن به عموم در واحد صنفی خود نمی باشند.

11- سایر واحد های صنفی كه در ایام ماه مبارك رمضان در شب یا روز بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات غذایی(سرد و گرم) در محل كسب خود نمایند متخلف محسوب و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

12- تمامی واحد های صنفی مورد نظر بعد از اذان مغرب مجاز به فعالیت بوده و تنها واحد هایی كه اجازه فعالیت برای آنان صادر شده می توانند از ساعت فعالیت رسمی در ایام عادی سال تا اذان صبح واحد صنفی آنان فعال باشد.

13-ضمنا" شماره تلفن های 110-2183017-2183040 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت اخبار و اطلاعات عموم شهروندان در خصوص تخلف در موارد ذکر شده می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار