نصب دوربین‌های ثبت تخلف در نهاوند

حمیدوند فرماندار نهاوند از نصب ۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر خبر داد و گفت: در رابطه با بحث بهداشت, فروشندگان مواد غذایی و رستوران‌ها کاملاً کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 12 March 2017
در جلسه ستاد سفرهای نوروزی فرماندار نهاوند بیان کرد: مادامی‌که محلی قانونمند برای مسافرکش‌ها در نظر گرفته نشده بایستی تمام مسافرکش ها به ترمینال ۱۵ خرداد برگردند. در این 
جلسه  یوسفیان نیز گفت: شهرداری با نبود درامد با پرداخت حقوق ماهیانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی روبروست اما ترمیم حفاری‌ها و لکه‌گیری آسفالت شهر را شروع کرده است.

مهرداد سلگی نماینده شبکه بهداشت و درمان هم اظهار کرد: از ۲ داروخانه شبانه‌روزی فعال در ایام نوروز در شهرستان آماده خدمات‌دهی به مردم هستند و یک آزمایشگاه دولتی و یک آزمایشگاه خصوصی هم فعال می‌باشند. و همچنین خدمات‌دهی اورژانس علی مرادیان و شهید حیدری  خبر داد.

نصب دوربین‌های ثبت تخلف در نهاوند

 در پایان حمیدوند فرماندار از نصب ۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر خبر داد و گفت: در رابطه با بحث بهداشت, فروشندگان مواد غذایی و رستوران‌ها کاملاً کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شدیداً برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با ترمینال گفت: روندی که الان در جریان است روند خوبی نیست و مادامی‌که محلی قانونمند برای مسافرکش‌ها در نظر گرفته نشود بایستی تمام مسافرکش‌ها به ترمینال ۱۵, خرداد برگردند در غیر این صورت جریمه خواهند شد و در صورت عدم بازگشت با توجه به نداشتن صورت‌وضعیت قطعاً دچار مشکل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار