ایران پرچم‌دار مبارزه علیه ظلم و ستم

فاضلیان گفت: حضور میلیونی ملت ایران در روز قدس در این سال‌ها باعث عقب‌نشینی استکبار شده و نقشه‌های او را نقش بر آب کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 24 June 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پرچمداری پیشتاز در مبارزه علیه ظلم وستم  است و باید توجه کرد که  این اینگونه راهپیمایی‌ها بر آنچه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سفارش کرده، مهر تأیید است.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان اظهار کرد: فلسفه راهپیمایی روز قدس، از اسلام نشأت می‌گیرد و با تأمل در فلسفه اسلامی توان به علت شکل‌گیری روز قدس پی برد.

وی ادامه داد: اسلام به معنی دفاع از مظلوم و فریاد بلند علیه ظالمان و ستمکاران است به طوریکه سفارش امیرالمؤمنین(ع) این بود که باید همواره یاور مظلوم بود و علیه ستم مبارزه کرد.

وی گفت: امروز مردم همدان هم‌زمان با مردم سراسر ایران بار دیگر به جهان اعلام کردند که با مردم مظلوم فلسطین،یمن و بحرین هم صدا هستند.

فاضلیان تأکید کرد: حضور میلیونی ملت ایران در روز قدس در این سال‌ها باعث عقب‌نشینی استکبار شده و نقشه‌های او  را نقش برآب کرده است.

فاضلیان عنوان کرد: وقتی مظلومان جهان حمایت با اقتدار مسلمانان را مشاهده کنند با انگیزه بیشتری مقاومت می‌کنند و به همین علت است که ملت ایران اسلامی 38 سال است که از حق مظلومان جهان دفاع می‌کنند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار