برگزاری همایش حمایت ازکودکان یمنی

به گفته مسئول مجموعه فرهنگی آل‌طه همایش بزرگ حمایت کودکان همدانی از کودکان یمنی در میدان باباطاهر همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶ 12 June 2015

مسئول مجموعه فرهنگی آل‌ط ه از برگزاری همایش بزرگ حمایت کودکان همدانی از کودکان یمنی در میدان باباطاهر همدان خبر داد.

به گزارش فارس ، علیرضا مصطفایی ، از برگزاری همایش بزرگ حمایت کودکان همدانی از کودکان یمنی خبر داد و اظهار کرد: این همایش جمعه 22 خرداد ماه ساعت 19 در میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با اجرای «عمو حمید» مجری کودک صدا و سیمای همدان برگزار می‌شود، افزود: در این تجمع کودکان شعار «فریاد یا محمدا یمن شده کرب و بلا» سر خواهند داد.

مسئول مجموعه فرهنگی آل‌طه تصریح کرد: این مراسم از سوی میراث فرهنگی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این تجمع با هدف حمایت کودکان همدان از کودکان یمن است که خانواده‌ها به همراه کودکان خود در این برنامه حضور یافته و ضمن اعلام انزجار از آل سعود با کودکان مظلوم یمن ابراز همدردی خواهند کرد.

مصطفایی با تأکید بر اینکه در این برنامه قطعنامه‌ای توسط یک کودک قرائت خواهد شد، افزود: بنا داریم برنامه در دست کودکان باشد.

وی با تأکید بر انعکاس خبری این تجمع خاطرنشان کرد: هدف این برنامه آن است که به جهانیان اعلام کنیم یمن تنها نیست و همه ایران به ویژه کودکان همدانی به یاد آنها هستند.

مسئول مجموعه فرهنگی آل‌طه در پایان از اجرای یک برنامه دیگر خبر داد و افزود: پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا نیز به مناسبت میلاد حضرت رقیه (س) مراسمی در میدان باباطاهر برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار