بدمینتون‌بازهمدانی به مالزی می رود

رئیس هیئت بدمینتون همدان گفت: امیر جباری پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در تبریز، 25 مردادماه به منظور حضور در کارگاه توسعه بدمینتون به مالزی اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 05 August 2015
رئیس هیئت بدمینتون همدان گفت: امیر جباری پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در تبریز، 25 مردادماه به منظور حضور در کارگاه توسعه بدمینتون به مالزی اعزام خواهد شد.

به گزارش فارس؛سهو‌الدین حمیدی  با اشاره به حضور امیر جباری در اردوی تیم ملی اظهار کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران کشور با حضور 12 بازیکن در تبریز در حال پیگیری است و امیر جباری بدمینتون‌باز خوش‌آتیه استان نیز در این اردو حضور دارد.

وی در توضیح این اردو گفت: این اردو از سیزدهم مردادماه آغاز شده و تا بیست‌و‌دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت بدمینتون همدان ادامه داد: بازیکنان حاضر در این اردو تمرینات خود را زیر نظر مرتضی ولی‌دروی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید در سالن بدمینتون شهر تبریز پیگیری می‌کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: امیر جباری بازیکن برجسته استان پس از بازگشت از اردوی تیم ملی تبریز 25 مردادماه به منظور حضور در کارگاه توسعه بدمینتون به مالزی اعزام خواهد شد.

حمیدی افزود: سال گذشته تنها دو نفر از بخش بانوان برای حضور در کارگاه اعزام شدند و امسال دو نفر از بخش آقایان و یک نفر از بخش بانوان در این کارگاه حضور خواهند داشت.

وی به مسابقات خردسالان قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در دو بخش دختران و پسران نفراتی را به این مسابقات اعزام کردیم که در بخش پسران مبین دهقانی توانست تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

رئیس هیئت بدمینتون همدان تصریح کرد: مبین دهقانی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها با شکست از صعود بازماند و در بخش دختران نیز بازیکنان تنها تا دور یک شانزدهم در رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه مدارس بدمینتون استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت‌های بالایی در بدمینتون دارد و هیئت بدمینتون نیز در نظر دارد با شناسایی استعداد‌های موجود پشتوانه قوی را در بدمینتون استان ایجاد کند.

حمیدی یاد‌آور شد: هیئت بدمینتون همدان مدارس بدمینتون را به منظور حضور علاقه‌مندان و پشتوانه‌سازی بدمینتون استان فعال کرد و تاکنون نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی حفظ آمادگی ورزشکاران فعال را ضروری دانست و تأکید کرد: هیئت بدمینتون استان به منظور حفظ آمادگی بدمینتون‌بازان استان برای حضور موفق در رقابت‌های مختلف تمرینات و برنامه‌های متعددی را پیگیری می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار