طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم اعتبارلازم راندارد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: اجرای طرح‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به همدان تأمین شود.
کد خبر: ۷۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 20 August 2015
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: اجرای طرح‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به همدان تأمین شود.

به گزارش فارس؛سعید گلستانی اظهار کرد: پایش دوربین پلاک‌خوان که به عنوان یکی از معضلات اساسی استان همدان است از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در سفر هیئت دولت ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی زنان مطلقه و بدسرپرست و تسریع در پرداخت وام ازدواج که 5 هزار جوان در نوبت وام هستند از دیگر مباحثی است که باید در سفر رئیس جمهور پیگیری شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: ساماندهی مسائل اجتماعی در حواشی شهر که یکی از مشکلات اساسی استان و کشور است برای کاهش جرایم اجتماعی نیازمند توجه است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی معتادان نیز که طبق ماده 15 و 16 پیشگیری از وقوع جرم نیازمند فضا برای نگهداری آنها است، در این سفر می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

گلستانی ادامه داد: ساماندهی زندانیان پس از آزادی و حمایت و مددکاری آنها برای جلوگیری از ورود آنان به مسائل نابهنجار از جمله طرح‌ها و پیشنهاداتی است که به هیئت دولت ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بیشترین جرمی که در استان همدان رخ می‌دهد، بیان کرد: بیشترین جرم در استان همدان شامل مواد مخدر، تصادفات، خشونت اجتماعی و طلاق است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم در سفر هیئت دولت به همدان با جذب اعتبارات، استان را از نظر کاهش وقوع جرم و همچنین پیشگیری از وقوع آن رو به جلو پیش ببریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار