پرواز همدان -کیش به فرودگاه همدان برمی‌گردد

استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با بخش خصوصی، پرواز همدان-کیش از ۲۰ دی‌ماه سال‌جاری به صورت ۲ سویه برقرار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 02 January 2020
استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با بخش خصوصی، پرواز همدان-کیش از ۲۰ دی‌ماه سال‌جاری به صورت ۲ سویه برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سیدسعید شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی همدان افزود: فرودگاه همدان ویژگی‌های بین‌المللی دارد و با توجه به ظرفیت بالای آن باید پرواز‌های این فرودگاه رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پرواز همدان - جزیره کیش هفته‌ای ۲ بار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: از چند هفته دیگر یک هواپیما به همدان تخصیص می‌یابد و پرواز‌های خود را در مسیر هوایی همدان - تهران آغاز می‌کند.

شاهرخی عنوان کرد: این هواپیما مسافران را در ساعت‌های شب از تهران به سمت همدان منتقل و پس از توقف شبانه در فرودگاه همدان، صبح روز بعد از این فرودگاه به سمت تهران پرواز می‌کند.

وی ادامه داد: تا قبل از پایان سال‌جاری برنامه‌ریزی کردیم که ۲ پرواز دیگر در مسیر همدان - مشهد اضافه شود تا تعداد پرواز‌های این مسیر نیز، به چهار پرواز در هفته برسد.

استاندار همدان اضافه کرد: با همکاری این بخش خصوصی، پرواز همدان - شیراز - قشم نیز از یک ماه آینده عملیاتی می‌شود.

وی افزود: صحبت‌هایی برای برقراری پرواز‌های همدان - نجف انجام شده است که امیدواریم راه‌اندازی این پرواز، مایه خیر و برکت برای مردم شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه سه روستا به تازگی به شهر همدان ملحق شده‌اند، گفت: تمام مراحل قانونی و اداری آن انجام شده است و دستگاه‌های اجرایی مشغول ارایه خدمات به این مناطق هستند.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: نزدیک به ۵۰ روز تا انتخابات باقی مانده تا مردم حماسه دیگری خلق کنند و نخبگان خود را برای مجلس قانون‌گذاری انتخاب کنند.

استاندار همدان اظهار داشت: ما وظیفه داریم شرایط را برای مشارکت حداکثری انتخابات پرشور، سالم و همراه با امنیت فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه همدان نخستین استانی بود که هیات‌های اجرایی انتخابات در آن تشکیل شد، ادامه داد: در استان همدان از بین ۴۳۰ داوطلب، چهار درصد رد صلاحیت شدند و باید منتظر اعلام صلاحیت نهایی باشیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه با وجود تمام فشار‌ها نظام جمهوری اسلامی با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند، بیان کرد: در همه حوزه‌ها، افراد و جناح‌های مختلف حضور دارند که این نوید یک انتخابات پرشور و حداکثری را می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس حق ندارد با حکم قانون از داوطلبی حمایت و علیه آن تبلیع کند، عنوان کرد: نزدیک به ۲۵ هزار تن در همدان عوامل برگزاری، امنیت و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اموال مازاد دستگاه‌های دولتی باید به فروش برسد، گفت: فضا‌های دولتی که استفاده نمی‌شود باید هرچه سریعتر شناسایی و به فروش برسند.

وی اضافه کرد: مجوز سهمیه سه میلیون مکعب از تصفیه پساب فاضلاب همدان برای منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد صادر شده است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار